Beslutsångest

Åh, jag vet inte hur jag ska göra. Jag vill så hemskt gärna åka hem till stockholm och fira jul tillsammans med min familj, som jag alltid har gjort. Men jag har ingen som kan passa kaninerna om jag åker iväg.  Pojkvännen vägrar. :( Idag när jag pratade med mamma så erbjöd hon sig att åka ner och hämta mig och kaninerna(och Nova såklart) så kan vi stanna i sthlm i någon månad. Det vore helt underbart. Men samtidigt vet jag inte riktigt vad jag tycker om att hålla på och flytta kaninerna.. Det var ju bara 2 månader sedan vi flyttade hit. Vill inte stressa dom på något sätt. :( Har iof varit tvungen att flytta Stampe flera gånger och han har aldrig brytt sig det minsta. Så länge han har mat så verkar han strunta fullständigt i vart han är nånstans. Kanske är samma med dom andra. Ingen av dom har verkat stressade när jag fått hem dom.
Men jag vet inte..

Hur hade ni gjort?



(gammal bild på Stampe från när han var förkyld, därför han är blöt om nosen på bilden)

Kommentarer
Postat av: Kaninfamiljen

Vad härligt att höra att Stampe är frisk och torr om nosen nu! Om jag var dig skulle absolut tacka ja till din mammas erbjudande. Jul utan familjen är nog ingen höjdare och precis som du säger så tror jag inte att kaninerna bryr sig så mycket. Särskilt inte om du som du säger skulle stanna uppe i Stockholm ett bra tag.

2010-11-28 @ 12:16:52
URL: http://kaninfamiljen.se
Postat av: Anna Elin

Kaninfamiljen: Ja det är underbart att lillkillen är frisk. Äntligen! Efter nästan 6 månader med förkylning. Funderar på att låta veterinären ta ett nosprov på honom för att se att alla baciller verkligen är helt borta, innan jag vågar kastrera honom. Men han har varit helt torr om nosen väldigt länge nu. :)



Ja du har nog rätt. Vore kanske skillnad om vi bara skulle stanna några dagar. Men nu blir det ju rätt länge. Tror vi tar och åker upp till sthlm faktiskt. :) Vore himla tråkigt att sitta här nere alldeles ensam över jul.

2010-11-28 @ 14:48:56
URL: http://lurvigatassar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0