Stackars lilla korkade kanin

Vände ryggen till i 2 sekunder och när jag kollade till Minnah igen så hade D fått tag i hennes nos genom gallret och bara drog och drog i den.. Fick stoppa fingret i mungipan på D för att få henne att släppa. Dumma kanin. Vet att hon bara försvarar sitt revir men.. Usch vad dåligt samvete jag har nu. :( Jag borde ha satt för bättre, jag vet ju att Minnah kommer över allting. Men men.. Nu har vi bara D här ett litet tag till, sen ska hon tillbaka till sin matte och då slipper jag hålla på och oroa mig hela tiden.




Kommentarer
Postat av: Mette & Djarfur

Ett sånt sår fick Djarfur han första kväll här. hade då en vuxen hona som fick åka tillbaka till dom förra ägarna för hon var så ilsk. Funkar inte i en barn familj.

Honom fick tag på Djarfur & rev upp hans läpp. Ett litet ärr nu

2010-12-01 @ 07:08:33
URL: http://www.flocken.bloggplatsen.se
Postat av: Kaninfamiljen

Stackars lilla gumman! Men som Mette säger så läker det säkert och blir bara ett litet ärr till slut. Hoppas du inte hade tänkt ställa ut henne? För då anmärker de väl på sånt. Har själv "bara" haft sälskapskaniner hela mitt liv, så jag gissar bara.



Angående att ta ut innekanin så var även jag jätteskraj, men vi var bara bara ute en liten stund och Kiddo mår alldeles utmärkt. Eftersom han inte får skutta i hela lägenheten jämt så vill jag hitta på mer saker med honom, så han håller humöret uppe.



Ena kulan är på väg ner nu, väntar och längtar tills vi kan kastrera honom!

2010-12-01 @ 12:25:07
URL: http://kaninfamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0