Städat

Nu har jag precis storstädat hos kaninerna. Muffin och Marshmellow har fått varsin ny sitthylla. Dom håller på och inspekterar dom för fullt just nu. :)
Måste köpa en tunnel till Stampe och Minnah också. Slängde den gamla för Stampe hade kissat i den innan han kastrerades.. Och så skulle dom behöva en ny stor matta istället för alla små badrumsmattor jag har lagt över hela golvet.


Ska ut på promenad med hundarna nu. Och sen ska jag försöka ta mig bort till coop och se om dom har jordgubbar. Skulle vilja göra en jordgubbstårta till en viss person som fyller år imorron. Men det är ju lite fel årstid..




Ja det är smutsigt på golvet men jag har städat nu. :P

Kommentarer
Postat av: Kaninfamiljen

Vilken stil hon har... :)

2011-02-16 @ 10:29:19
URL: http://kaninfamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0