Kaninerna

Nu har jag haft kaninerna bortlämnade några dagar och sen tagit hem dom en i taget för att se om jag reagerar på alla. Har kommit fram till att jag reagerar mest på dom små. Men tyvärr börjar det klia även när jag hållt på med frassarna.
Så det lutar tyvärr åt att omplacera dom. :( Men jag kommer vara jättenoga med vart dom hamnar och inte lämna iväg dom förrens jag hittat det perfekta hemmet. Och Stampe och Minnah flyttar tillsammans, dom tycker så mycket om varann så jag vill inte dela på dom.

Om någon som läser det här är intresserad eller vet någon som är det så får ni gärna höra av er. Dom är ju innekaniner hela gänget, men kan såklart flytta ut när det blivit varmare. Jag vill att dom hamnar i ett hem där dom får mycket uppmärksamhet, får komma ut och skutta varje dag och får det så bra som bara möjligt. Jag vill helst att Stampe och Minnah får fortsätta vara frigående, eller iaf inte behöva sitta i bur. Ingen av dom har nånsin suttit i bur(så länge jag haft dom). Vill att dom ska ha mycket plats att röra sig på. 
Kommer göra ett inlägg lite senare med bilder och lite mer fakta om dom.


Det känns riktigt tungt det här.. :(

Kommentarer
Postat av: Mette med flock

nej... Drömde inatt om att jag hittade en ny rex. jag skulle gärna ta MInnah & Stampe. Men sambon skulle aldrig tillåta det. Har nu 10 marsvin. Fler är på väg. Ska även börja ställa.

2011-03-14 @ 04:47:16
URL: http://flocken.bloggplatsen.se
Postat av: sandra

va tråkigt att du reagerar på dom =(

2011-03-14 @ 16:39:45
URL: http://malmberg.blogg.se/
Postat av: Kaninfamiljen

Jag skrev ju i förra veckan att jag var intresserad av Stampe och Minna. Men jag hoppades att no news var good news, dvs att du bestämt dig för att behålla dom själv. Nu har vi inte plats eftersom jag hittat en omplaceringskanin som vi ska åka iväg och hämta hem imorgon. Längtar!



Så tråkigt för dig att behöva omplacera hela gänget :(

2011-03-14 @ 19:04:44
URL: http://Kaninfamiljen.se
Postat av: Anna Elin

Sandra: Ja det känns jättetråkigt. Förstår inte hur jag ska klara mig utan min små. :(



Kaninfamiljen: Ja det var synd. Det hade verkligen kännts tryggt och bra om dom hamnat hos dig. Men lycka till med din nya lilla tjej iaf. :)

2011-03-16 @ 00:12:47
URL: http://lurvigatassar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0