Skit

Har varit dåligt med bloggande senaste tiden. Det händer tyvärr tråkiga saker på kaninfronten. Jag har börjat bli prickig och få kli på händerna när jag hållt på med kaninerna. Det var precis så jag fick med marsvinen för 2 år sedan. Jag hade haft marsvin i hela mitt liv, sen helt plötsligt började det klia om händerna efter att jag tagit i marsvinen. Efter ett tag började jag få svårt att andas när jag var i samma rum som dom. Så tillslut fick jag inse hur illa det var och omplacera mina älskade små grisar.
Och nu har jag då börjat få samma kli på händerna av kaninerna. Hur kan man bli allergisk mot något man haft en så lång tid utan problem? 
Hade jag bott i hus så hade jag ju kunnat flytta ut dom. Men nu bor jag i lägenhet på 8e våningen med världens minsta balkong.
Jag vet inte vad jag ska göra. Fortsätta som vanligt och hoppas att det inte blir värre än kliande händer, eller omplacera dom..
Mina älskade kaniner.. :(


Kommentarer
Postat av: Kaninfamiljen

Men nej vad tragiskt för dig! Här hemma blev husse helt bra igen när Liam flyttade. Du kanske också reagerar på bara någon/några av dina älsklingar? Tänker främst på de som inte är kastrerade då. Skicka hit Stampe till mig, så blir jag glad ;) Finaste frassen ever!

2011-03-07 @ 14:20:09
URL: http://Kaninfamiljen.se
Postat av: Anna Elin

Ja så kanske det kan vara. Fast jag tycker att det börjar klia vem av dom jag än håller på med.. Men jag ska testa och bara pyssla med en åt gången och se om det blir någon skillnad.

Blir det så att jag måste omplacera dom så skickar jag både Stampe och Minnah på posten till dig. ;)

2011-03-07 @ 17:20:31
URL: http://lurvigatassar.blogg.se/
Postat av: Kaninfamiljen

Dom är så välkomna båda två ;)

2011-03-07 @ 19:26:20
URL: http://Kaninfamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0